wtorek, 2 kwietnia 2013

Tyś jest moją prawdą



Wierzę w Ciebie Boże coś mnie obmył z win
wierzę że człowiekiem stał się Boży Syn
miłość Ci kazała krzyż na plecy brać
w Tabernakulum zostałeś aby z nami trwać
jesteś przewodnikiem nam do wieczności bram
tam przygarniesz mnie do Siebie
Tyś jest moim życiem boś Ty żywy Bóg
Tyś jest moją drogą najpiękniejsza z dróg
Tyś jest moją prawdą co oświeca mnie
boś odwiecznym synem ojca który wszystko wie
nic mnie nie zatrwoży już wśród najcięższych  burz
bo Ty Panie jesteś ze mną
Tyś jest moja siłą w Tobie moja moc
Tyś jest mym pokojem w najburzliwszą noc
Tyś jest mym ratunkiem gdy zagraża zło
moją słabą ludzką rękę ujmij w swoja dłoń
z Tobą przejdę poprzez świat w ciągu życia lat
i nic złego mnie nie spotka
W Tobie Boże Ojcze wiarę swoją mam
w Tobie Synu Boży ufność swoją mam
Duchu Święty Boże w serce moje wstąp
i miłość Bożej ziarno wrzuć w me serce w głąb
w duszy mojej rozpal żar siedmioraki dar
daj mi stać się Bożą rolą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz