sobota, 27 kwietnia 2013

Natchnienie - Wiem, że jesteś tam - Wyszkoni



Wiem, że jesteś tam
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć, jak ma dalej żyć

Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłem Cię
Dzisiaj proszę, bez kolejki przyjmij mnie

Ten jeden raz zatrzymaj się
Ten jeden raz stań tuż obok mnie
Dziś czuję, że brak mi sił
Ten jeden raz bądź blisko mnie
Poczuć mi daj, że to wszystko ma sens

5 komentarzy:

  1. Co autor ma na myśli?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś wiem, że brak mi sił...
    Ten jeden raz...
    Dziś czuję, że brak mi sił...
    Oj brak, brak mi sił...
    Pozdrawiam Mewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól sobie na ten czas, nawet jeśli nie masz siły. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Zaufaj Bogu, a On Cię nie opuści. Ile razy wydawało mi się, że nie ma wyjścia, a później nagle działo się coś, co zmieniało sytuację. Choć powtórzę się po raz kolejny, Bóg nie rozwiązuje wszystkich naszych problemów, tylko zmienia przez nie nas i nasze myślenie. Jeśli chcesz, możemy pogadać o Twoim "braku siły". Pozdrawiam Maciej

      Usuń
    2. Tylko tu bardziej chodzi o to, że pewna osoba odchodzi...
      A bez niej będzie brak sił na maksa...
      Dziś to ona nam daje siły...
      Niestety cięszko się z taką wolą pogodzic...
      Szczególnie, że to młoda kobietka...
      Tyle życia ma w sobie a tu...
      Tak więc wszystkim wobec tej chwili brak nam sił...
      Pozdrawiam Mewa!!

      Usuń
  3. najpiękniejsze w życiu jest to, że mamy wolną wolę i Pan Bóg daje nam możliwość własnego rozeznania. Być może tekst tej piosenki traktuje o zupełnie czymś innym ale ja widzę w tym trochę siebie i moje pragnienie, by Bóg mnie poprowadził i był zawsze, choć szczególnie w tych momentach, gdy zabraknie mi sił. A jak Ty rozumiesz te słowa?

    OdpowiedzUsuń