niedziela, 14 lipca 2013

ostatnie słowo

Zanim wyjdziesz dziś z domu, powiedź mi dobre słowo.
W ciągu dnia może zdarzyć się tak wiele.
Kto wie, czy zobaczymy się znowu.
Powiedź mi, jakieś ciepłe słowo na dobranoc.
Kto wie, czy obudzimy się rano.
Życie tak szybko może się skończyć,
a wtedy nie bez znaczenia będzie ostatnie słowo,
które do mnie powiedziałaś,
ostanie pytanie, które mi zadałaś.
Dlatego niech dobre słowo będzie tym ostatnim.
Pomyśl, że to ostatnie może być na zawsze.

    Ten tekst zobaczyłem w domu u znajomych. Czarne literki na białej kartce, oprawionej w ramkę, wiszącej na ścianie obok wyjścia.
Pomyślałem sobie ile błędów w życiu popełniamy, których nie możemy później naprawić.            
    Jednakże wiele błędnych decyzji i zaniedbań możemy uniknąć, jeśli sobie pewne rzeczy uświadomimy. Życzę sobie, bym nigdy nie zapomniał mówić miłych słów ukochanym osobom. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz