środa, 10 kwietnia 2013

Izaak - on się uśmiecha

Ty, Panie, zapalasz moją pochodnię, Boże mój, rozświetlasz moje ciemności.
(brewiarz)
 
Miłuję Cię, Panie, mocy moja, Panie, opoko moja i twierdzo, mój wybawicielu,
Boże, skało moja, na którą się chronię, tarczo moja, mocy zbawienia mego i moja obrono.
(Ps 18, 2-3)

Zwycięzcy dam manny ukrytej i dam mu biały kamyk, a na kamyku wypisane imię nowe, którego nikt nie zna prócz tego, kto je otrzymuje. 
( Z Księgi Apokalipsy św. Jana Apostoła)
 
Należycie przeżywamy Paschę naszego Pana, na przaśnym chlebie szczerości i prawdy, gdy jako nowe stworzenie, wyzbywszy się starego kwasu przewrotności żywimy się i poimy samym Panem. 
(Kazanie św. Leona Wielkiego, papieża)
 
Rzeczą konieczną do przetrwania nie jest widzieć wyjście ale wierzyć, że ono jest.
(zasłyszane)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz