niedziela, 31 marca 2013

Wesołego Alleluja !!!


    Radość wielka ogarnęła serca na całym świecie. Nasz Pan Jezus Chrystus zmartwychwstał i powrócił do nas. Zwyciężył śmierć, grzech i w wiecznej chwale stoi znowu pośród nas.
    Ja świętowałem Jego zmartwychwstanie już o północy, ponieważ tu, gdzie teraz jestem uroczysta msza rozpoczyna się w Wielką Sobotę o godzinie 22.30.

    Zebraliśmy się w ciemnym Kościele, oczekując dobrej nowiny. Każdy trzymał w rękach białą świeczkę przygotowany, by zapalić ją i oznajmić nadejście światłości świata.
    Na początku było tradycyjne poświęcenie ognia przed Kościołem i odpalenie pastorału. Mimo przejmującego zimna na dworze, czuliśmy ciepło ognia i radość. 

    A później wszystko potoczyło się tak szybko i rozdzwoniły się dzwony, zapanowała jasność i szczęście. Zwycięzca przyszedł, by pokrzepić nasze serca.
Być może nic się nie zmieni w naszym życiu, problemy i trudności pozostaną ale jednak w głębi serca jest jakoś inaczej.

    Chciałbym wszystkim życzyć błogosławionego czasu z Chrystusem. Postanowiłem zebrać życzenia, jakie otrzymałem i te które sam wysłałem, by przekazać to dalej, każdemu, kto tu zajrzy. Także tym, którym nie mogę ich wysłać. A jeśli ktoś ma problemy z ułożeniem własnych życzeń, może śmiało korzystać.

    Nie ma innego drzewa, nad drzewo krzyża, które przynosiłoby nam lepsze owoce. 
Życzę Wam wytrwałego i nieustającego wychodzenia z Egiptu do Ziemi Obiecanej.
Wszystkiego tego, co od Boga pochodzi, aby skrzydła wiary pokryły kamienie zwątpienia i uniosły serca ponad przemijanie.
    Niech wiara i siła, które płyną ze Zmartwychwstania Jezusa towarzyszy w trudach każdego dnia i sprawią byśmy spotkali się kiedyś w radości wiecznej.
    By w te święte dni rozpromieniły twarze, marzenia zazieleniły jutro, przyjaźń zakwitła w sercach, szczęście rozbujało obłoki. Niech Moc wielka eksploduje siłą i wiarą w to, co jeszcze jest do zdobycia.
    Wesołego Alleluja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz