sobota, 9 marca 2013

Franciszkanie są wielcy...

Piękne słowa, zwłaszcza teraz w okresie Wielkiego Postu 
ale... tak naprawdę to chcę Wam zwrócić uwagę na O. Tomasza
jest po prostu NIESAMOWITY!!!
Już od pierwszych słów zaraża pasją i entuzjazmem. Kiedy go słucham, obojętnie w jakim jestem nastroju uśmiecham się od ucha do ucha. Chciałbym czuć tą radość, jak on i tego Wam również życzę. Zdarzają mi się właśnie takie chwile, kiedy moje serce rośnie, gdy szczęście wypełnia moją duszę. Najczęściej ma to miejsce wtedy, gdy uświadamiam sobie obecność Pana i Jego cierpliwą i bezwarunkową miłość. Wówczas przepełnia mnie taka ufność, że mógłbym przenosić góry. 

Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną.
(psalm 23,4)


Nawet jeśli słowa do Was nie przemówią, poświęćcie te kilka minut dla pasji O. Tomasza.

http://www.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/rozwazania-na-wielki-post-2013/art,52,przyjmij-slowo-daj-wiare-08-03-2013.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz