środa, 10 lipca 2013

Izaak - on się uśmiecha

Zewsząd znosimy cierpienia, lecz nie poddajemy się zwątpieniu; żyjemy w niedostatku, lecz nie rozpaczamy.
(2 Kor 4,8)

Podobnie także Duch przychodzi z pomocą naszej słabości. Gdy bowiem nie umiemy się modlić tak, jak trzeba, sam Duch przyczynia się za nami w błaganiach, których nie można wyrazić słowami. 
(Rz 8,26)

A przecież Ja uczyłem chodzić Efraima, na swe ramiona ich brałem; oni zaś nie rozumieli, że troszczyłem się o nich. Pociągnąłem ich ludzkimi więzami, a były to więzy miłości. Byłem dla nich jak ten, co podnosi
do swego policzka niemowlę.

(Oz 11, 3-4)

Miłości pragnę, nie krwawej ofiary, poznania Boga bardziej niż całopaleń.
(Oz 6,6)
  
Przystań na drodze i popatrz, zapytaj o dawne ścieżki, gdzie jest droga najlepsza, idź po niej, a znajdziesz na niej wytchnienie
(Jr 6, 16)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz